Tuesday, July 22, 2008

Kanske ska börja skriva lite också ;)




Vackra foton på Garva tagna av Linda Frisk på Kogaråsens kennelläger.

I går var jag på klubben och tränade. Belina var i upplösningstillstånd när saker och ting inte gick fort nog eller det inte var hennes tur. Jag undrar om det är dags för första löpet snart. Träningen gick bra och hon fattar otroligt snabbt. Vi körde fritt följ, kontakt, hopp och lek samt hoppet. Dessutom tränade vi stadga på grunderna. Hon är som en explosionsrisk när hon är stilla.
Garva fick nöta lite på inkallande med stå och ligg. Det funkar fantastiskt bra och hon misslyckades bara en gång med ställandet pga konsentrationen. Rutan gick jättebra och hon har börjat få fin fart ut. När hon kommer ut riktade hon tillochmed in sig själv efter konerna. Saktagåendet börjar hon förstå lite av. Nu måste vi ta tag i vittringsapporteringen.
Efter träningen åkte jag och köpte en god pizza som jag klämde i mig när jag kom hem. Gott!

6 comments:

Anonymous said...

Halloj!! Ser att ni har haft roligt på lägret. Vi har varit på Gotland och fått lite drillning. Sånt kan man aldrig få för mycket av.
Vad ni är flitiga och duktia du och Garva. Kul att det går så bra för er. Lycka till med 3:an nu. Vi hörs. Kram från bror Ganto m.fam.

Helen said...

Hej, kul att se er på sidan. Vi kikar in på eran emellanåt också. Hoppas vi kan hitta nåt tillfälle att träffas. Kram Helen och Garva

Kerstin said...

Hej!
Nu har jag varit in här och tittat på din blogg.
Kollat in bilderna från lägret. Var Garva lika trött som Ockra efter den intensiva veckan?
Kramar Kerstin och Ockra

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Nu har jag varit inne på din blogg och tassat runt. Kul med bilderna från lägret.
Kram Kerstin

Anonymous said...

Hejsan! Nu har jag varit inne på din blogg och tassat runt. Kul med bilderna från lägret.
Kram Kerstin