Monday, October 20, 2008

En eloge till alla småbarnsföräldrar som klarar att få med sig både barnen och sig själva på morgonen!

Nu har jag inte hunnit skriva på några dagar, och här nedan ligger förklaringen och sover middag. Tänk vad fort man glömmer hur det är att ha småbarn. En stor eloge till alla arbetande småbarnsföräldrar som lyckas komma iväg till jobbet i tid på morgnarna och får med både sig själva och barnen. Hur hann man? Visserligen var jag en 25 år yngre än idag, men ändå. Och då hann jag med två barn och tränade hund också. Den här veckan har hundarna snällt fått komma i andra hand för nu har jag bara varit mormor. Det har dock inte gått någon nöd på dem för de tycker att det är helt ok att valla barn också....
Idag fick mormors gullunge följa med till jobbet. Det gick strålande men hon var bra trött när vi åkte hem.
Nu är det bara en vecka kvar tills lilla The Looks quickly Eye (Aj) flyttar hem till oss. Nu har jag återigen lånat en bild från uppfödaren. Får nog betala STIM-pengar eller nåt snart. Hoppas det gick bra. Vi vill så gärna visa upp det lilla underverket.

3 comments:

Anonymous said...

Han är ju bara för söt den lille :) Gissar på att du längtar lite lagom för tillfället ;)

Ha det bra!
/Therese, Sammie, Zindy & Fara

Anonymous said...

Det är helt lugnt, ni får låna hur mycket bilder som ni vill.
Tiden går fort nu, imorgon bär det iväg till veterinären. Sedan börjar dom små att flytta ifrån mig.
MVH
Nathalie

Anonymous said...

=) hej hej mossan !