Saturday, January 17, 2009


Jag fick den här utmärkelsen av Eva Bergström och skickar den vidare till mina bloggande vänner.



Utmärkelse!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande, och söta.
Inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!

Idag har varit en sån där ljuvligt, underbar hunddag! Älskar dessa dagar när jag hinner med all hundträning jag vill. Vädret var kanon, -1 och bara lätt vind. Jag började med att ta ut fåren så Eye fick valla lite. Idag funkade det riktigt bra. Han var lite mer het än han brukar och nu är det nog början till en hämtning. Han är väldigt lyhörd på mig och kommer på inkallning direkt. Kunde inte fota när han vallade men det blev lite andra kort.
Sen blev det lite lydnad och klickerträning med allihopa. Det är så härligt att klicka en valp som inte har någon förförståelse för vad som ska ske. Efter det vart det lite bus ute och sen en skön promenad över isen.




Huset från sjön! Sjön från huset! Nån örn!
Sen var gänget trötta!

No comments: