Sunday, December 21, 2008

Eye 4 månader!

Jaha, vad ska man säga...9,6 kg och 40 hög. Det drar iväg. Nu är det dags! Dagarna blir längre. Nu går vi mot ljusare tider. Hemskt när det är så mörkt jämt. Jag har svårt att hitta på nåt att göra efter 16.00.
Vi har en extra hund i huset! Belina, Eye och Lucky är dunderbästisar. Garva är inte lika road. Varför kan inte hon släppa loss och leka? Näe, andra hundar äter man upp för dom har inte här att göra. Tänk om hon bara förstod vad mycket roligt hon missar. Hmm, nu förmänskligade jag visst hundarna igen.
Eye försöker valla ihop tjejerna!
Eye sover storstilat. Inatt när jag vaknade låg han på rygg med alla fyra i luften och huvet på kudden. Synd man inte hade kameran där. Ja nu undrar ni, Helen har ju inga hundar i sängen? Det sprack nu när jag har hundfrämmande och ingen hund sover där de brukar för att inte riskera några nattliga fighter. Vet inte om jag kommer placera om Eye sen. Han har nämligen världens goaste pussar på morgonen. Sen kan han ligga och bara gosa en kvart. Mmmm, så mysigt det är.



1 comment:

Anonymous said...

God Jul till er alla! Kramar Ingela med flock